Læs om hvordan trivselsmålinger kan være med til at holde trivslen oppe på arbejdspladsen.
Det er arbejdet mellem trivselsmålingerne, der skaber trivsel i Realkredit Danmark Sjælland. <br> (Foto: Tomas Berthelsen/Danske Bank Bagsværd)
Husk at kommunikere og fejre succes’en, når handleplanen er effektueret – det skaber tillid til, at trivselsmålingen nytter. En støjskærm, der nærmest står som en billedramme om et mødebord, er et synligt tegn på, at det nytter at svare på trivselsundersøgelsen hos Danske Bank.
Brugt rigtigt kan trivselsmålinger starte en positiv spiral, som både gavner medarbejdere og virksomhed.
Engagement på lokalt niveau er en afgørende forudsætning for, at man får et godt udbytte af trivselsmålingen. Det kræver støtte fra centralt hold.<br> (Foto: Tomas Berthelsen/Danske Bank Bagsværd)
Charlotte Bjørk er medarbejder i Realkredit Danmark Sjælland. Hun er meget tilfreds – men ville ikke undvære trivselsmålingen.<br> (Foto: Tomas Berthelsen/Danske Bank Bagsværd)
Tak for din tilmelding til nyhedsbrevet.
Husk at bekræft ved at klikke på linket i e-mailen, vi lige har sendt til dig.